Livrare și retur

Care sunt costurile de livrare ?

Livrarea comenzilor se va realiza prin firmele de curierat rapid. Costul transportului este de 29 lei ( TVA inclus ) pentru comenzile cu o valoare mai mica de 599 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 599 lei livrarea este gratuita.

 

Cum aflu termenii de livrare ?

Expedierea comenzilor pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră ( situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa, etc.), fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

IMPORTANT! Puteti afla oricand statusul comenzii, trebuie doar sa ne contactati la tel : 0733.922.637 sau la adresa de e-mail contact@tamasmobili.ro

Este important sa ne comunicati numarul comenzii pentru ca reprezentantul TamasMobili sa o poata identifica rapid.

 

Cum se face transportul ?

Livram oriunde in tara prin intermediul firmelor de curierat rapid ( DPD, Fan Courier, Sameday, Cargus ) sau prin alte firme de transport marfa in cazul comenzilor cu volum mare.

Toate expedierile sunt LIVRARE CU VERIFICARE COLET

Agentul fimei de curierat are obligatia sa predea fiecare colet personal, iar cand este necesar sa revina pentru livrarea acestuia. De regula, daca agentul nu va gaseste la adresa mentionata, va suna la numarul de telefon mentionat in comanda si va stabili cu dumneavoastra un nou termen de livrare. Daca nici la a doua incercare de livrare coletul nu va fi preluat, acesta va fi returnat magazinului.

 

Receptia coletului:

La receptionarea coletului va recomandam sa verificati aspectul exterior al acestuia ( sa nu existe deteriorari vizibile ) si daca doriti aveti posibilitatea deschiderii ambalajului pentru a verifica mai atent produsul. Daca remarcati faptul ca produsul este deteriorat, puteti refuza preluarea acestuia si va rugam sa ne informati de urgenta. Daca pachetul nu prezinta deteriorari, puteti prelua coletul sau coletele si va rugam sa semnati confirmarea de primire pusa la dispozitie de catre agentul care efectueaza livrarea.

 

Politica de retur:

Clienții care nu sunt mulțumiți de produsul sau produsele achizitionate au posibilitatea returnarii acestora  conform  OUG 34/2014, in termen de 14 zile, cu respectarea termenilor și condițiilor de returnare a produselor. Va rugam sa expediati produsul / produsele in ambalajul original. Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit, nedeteriorate si fara urme de uzura. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele lovite, zgariate, ciobite, montate necorespunzator si cele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate. 

Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice in scris comerciantul la adresa de e-mail contact@tamasmobili.ro unde vor specifica următoarele:

- produsul/produsele pe care doresc să le returneze

- motivul returului ( optional )

- opțiunea înlocuirii sau a rambursării sumei

 

Dupa ce primim notificarea dvs. un reprentant TamasMobili o sa va contacteze telefonic pentru stabilirea detaliilor privind ridicarea coletului sau a coletelor dupa caz. Coletul sau coletele vor fi ridicare de catre un agent al firmei de curierat DPD, Fan Courier, Sameday sau Cargus.

Cheltuielile de returnare ( costul de transport retur ), vor fi suportate de catre client.